Muahhhhh..

Saye sayang dea

Saye sayang dea

9 Mar 2012

SuRAt UntUk Awak my Ex....


Saya syg awak sgt2. Menyesal sgt2 sbb dah sia-siakan org yg baik mcm awak. org yg ikhlas syg kat kita dan terima kekurangan kita seadanya tp kita xpandai hargai dia. lastly untuk kali ke-3 dan terakhir kali kami putus jua. menyesal p0wn xguna sbb dah tak ada peluang seterusnya lg utk saya dari dia.  
Salah saya sbb slalu gaduh dan emo kat awak. awak ckap saya xfaham awak. saya bahgia selama bersama awak. awak  'best frenz' saya. dr situ kita mula kenai hati masing2. hurmm. betoi la org cakap '' persahabatan boleh jadi kekasih tp dari kekasih tidak boleh jd persahabatan''. Walaupon sementara saya di hati awak tapi saya sgt bahagia.. awak slalu bt hari2 saya indah. tersenyum saya bila ingat kenangan kita..  

 Lastly kita ada salah faham sbb awak ckap saya slalu msj awak. awak cakap cinta awak pada saya hanya sia-sia  sbb saya selalu pesan kat awak jgn syg saya sngt sbb saya xterbaik utk awak.. saya suruh awak bka hati gak kat org lain. bkn sbb saya xsyg awk . saya  syg awak sgt2 tp awak pown tahu situasi kita berbeda. awak terbaki dan xlayak utk org mcm saya.  bukan saya xmampu nk pertahnkn cinta kita. bukan saya sengaja cri gadoh n nak marah2 awak selalu tp saya bt semua ney demi maruah awak. xperlulah saya jelaskan lebih lanjut sbb awak pown dh tahu. saya xmau awak malu ketika bersam saya, saya xsempurna, tak cantik, tak kurus.. awak mampu dapt yg lebih baik dan setaraf dgn keluarga awak. mungkin CINTA JARAK JAUH antara kita 2 kutub bt cinta kita slalu berombak.  hari ini ''we just frenz''  tapi dalam hati saya tetap ada awak smpai bila2.. awak terbaik bt saya cuma saya xlayak untuk awak. 
Hari ini saya menyesal sgt sbb xpandai jaga hati awak. xpelah saya slalu buat hati awak rimas dgn saya. saya sedar tiada peluang lagi utk awak pada saya.. org ada ckap kalau kita sayangkan orang tue n nak lihat org yg kita sayang bahgia. kita kena lepaskan dia pergi. macam awak pernah bt dulu. s0 saya p0n bt pkr yg sama. awak pown memang mcm tak pernah sayangkan saya. ada yang ckp awak sekadar nk pergunakan saya jer. hurm  xper dgn cara tue bt saya kuat utk jauhkan diri dari awak. mungkin benci awak. jauh atau dekat saya sentiasa doakan awak sentiasa berjaya dan bahagia. tp sebel0m tue saya nk ucap sumthing kat awak, yg jarang saya ucap kat awak sebel0m nie.. TERIMA KASIH.....

TERIMA KASIH KEKUATANKU…

1. sudi berkawan dgn saya selama ni, TERIMA KASIH.
2. bg kt nasihat, TERIMA KASIH.
3. Ceria kan hidup saya ,TERIMA KASIH.
4. Sudi terima saya dlm hidup awak dlu selama, TERIMA KASIH.
5. Ajar kt erti cinta, TERIMA KASIH.
6. Ajar kt erti rindu, TERIMA KASIH.
7. Tolong saya mse saya tgh ssah, TERIMA KASIH.
8. Bg sokongan kat saya  mse kt tgh tension, TERIMA KASIH.
9. Segala pengorbanan yg awak bt mse saya ngn awak TERIMA KASIH.
10. Snggup b’ssah payah utk kuar duit g picnik ngn saya, TERIMA KASIH.
11. Sudi b’terus terang n jujur ngn saya, TERIMA KASIH.
12. buat saya rasa sgt istimewa di hati awak.TERIMA KASIH.
13. For everything u hv done for me, sme ade sedar or x, TERIMA KASIH.

Byk yg awak dh bt utk saya, byk jasa awak kat saya, byk yg awak dh ajar kt saya, sekali lg kt nk berterima kasih kat awak. dlu saya jarang ucap terima kasih kat awak.. saya byk bt salah kat awak  dlu, slalu bt awak terasa hati ngn saya , tp saya jarang mntk maaf.. dlu ego saya sgt kuat, bile awak bt saya mrah, awak mntk maaf.. tp saya ttap gak marah smpi awak mrjuk.. 

MINTA MAAF.. minta maaf sebab :--

1. Selalu sakitkan hati awak, MAAFKAN SAYA.
2. Terlalu ego ngn awak dlu, MAAFKAN SAYA.
3. Tak kenang jasa awak slalu bersama saya, MAAFKAN SAYA.
4. Tak hormat awak, MAAFKAN SAYA.
5. Selalu m’ganggu awk, MAAFKAN SAYA.
6. Selalu bt awak marah, MAAFKAN SAYA.
7. Tak beri perhatian kat awak mse die msih lg ngn kt, MAAFKAN SAYA.
8. Dlu kt lebih pentingkan kawan dari awak, MAAFKAN SAYA.
9. Ajar awak yg bukan2, MAAFKAN SAYA.
10. Kt pnah bt awak kne marah, MAAFKAN SAYA.
11. Gune awak utk kpntgn kt, MAAFKAN SAYA.
12. Xmampu nk tlg awak bile awak perlukan pertolongan, MAAFKAN SAYA.
13. Xde kat sisi awak mse awak tgh dlm ksedihan dlu, MAAFKAN SAYA.
14. Xmampu nk bahagiakan awak, MAAFKAN SAYA.
15. Xmampu nk jaga hati awak, MAAFKAN SAYA.
17. Xmampu nk bg awak hadiah yg mahal2, MAAFKAN SAYA.
18. Xpnh bg awak hadiah mse ulang tahun kelahiran awak, MAAFKAN SAYA.
19. Xpnh smbut besday awak sme2, MAAFKAN SAYA.
20. Selalu mengongkong awak dlu, MAAFKAN SAYA.
21. Xpnh minta maaf utk kesalahan & kesilapan yg kt pnh bt kat awak  dlu,MAAFKAN SAYA.
22.Slalu cemburu dgn hal2 yg xspatotnya,  MAAFKAN SAYA.
23. Xpernah nk memahami awak. MAAFKAN SAYA.

MAAFKAN SAYA AWAK.. SAYA YG SALAH... byk kenangan kita bersama wlpon cinta kita cinta jarak jauh.. saya akan cuba bebaskan awak dari hati awak.. maafkan saya dh byk kecewakn awak.. bebankan awak. kali ini tiada lg . sejak akhir2 ney saya asyik ingatkan awak.. tunggu msj awak tp hampa . awak tahu tak saya rindu awak sgt2.. nk dengar suara awak. rindu sgt2.. 
Smue salah & silap kt harap AWAK maafkan.. byk salah & silap yg kt saya kat awak, byk dosa2 saya kat awak ,kt doakan semoga awak  bhagia n ceria selalu..
wlau apa yg jd saya tetap syg awak smpai bila2... saya akan cuba jauhkan dr awak.. law ada berita gembira gtaw la nnt.. saya teringin nak tgk awak nek pelamin..
Saya tahu awak takkan kembali lagi pada saya...
Semoga perpisahan ini buat awak lebih bahagia.















No comments:

Post a Comment